maanantai 6. tammikuuta 2020

Kanarialla kaunistautumassa

Täällä etelän auringossa huomaa nopeasti, miten suuri merkitys lämmöllä, valolla, kiireettömyydellä ja lepäämisellä on. Parin päivän jälkeen olo ja askel on kevyempi ja peilistä katselee ainakin viisi vuotta nuorempi minä. 
Aurinkoa olisi kiva ahmia, mutta onneksi järki vie voiton, enkä makaile suorassa auringossa uima-altaalla enkä rannalla, vaan liikun paljon ja tukevilla suojakertoimilla varustettuna, välillä varjoisissa paikoissa.
En ole tullut tänne shoppailemaan, mutta Mercadonassa toki olen tehnyt muitakin kuin ruoka- ja juomaostoksia, sillä kaupasta löytyy varsin mainio kosmetiikkaosasto. Mies aina hieman huokaisee ja jatkaa urhoollisesti matkaa ostoslistan kanssa ruokaosastolle, kun pysähdyn lähes huomaamattomasti purkkeja  ja putkiloita tutkimaan. Tutkimista ne nimittäin vaativatkin, sillä tiedot ovat pääasiassa espanjaksi. Espanjan kielen taitoni ei ole kovin hyvä, mutta yllättävän hyvin ymmärrän kirjoitettua tekstiä, kunhan aihepiiri on tuttu.
Nettiä selanneena ja YouTubea tutkineena ostin seuraavat tuotteet ja päätin kokeilla niitä heti, jotta voin hyviä löytöjä tehtyäni ostaa tarvittaessa muutamia matkalaukkuun lisää.



Sisbelan lahjapakkaus oli alessa ja maksoi ainoastaan 7 euroa. Tämä merkki on Mercadonan oma ja löysin tiedon, että samoja tuotteita myydään kymmenkertaisilla hinnoilla, mutta eri nimellä. Avasin kasvovoiteen Anti-age Revitaliza & Reestuctura, joka tuoksuu onneksi hyvin kevyesti ja on sopivan täyteläistä ja imeytyy hyvin. Tuntuisi passaavan kuivalle iholleni hyvin. Potenciador Regenerador Acelerador  ja Cuello & Escote Cream jäävät kotiin testattaviksi.
Kosteuttavat ampullit ovat mainiot! Olen nyt yhden käyttänyt ja se vaikutti hyvältä. Lasinen ampulli tulee käyttää kolmessa päivässä ja oikeasti siitä riittääkin muutamaksi päiväksi juuri sopivasti tehokasta kosteutusta. Hintaa tällä seitsemän ampullin setillä oli ainoastaan 3,50 euroa, joten saatan hakea vielä toisenkin paketin ennen kotiin lähtöä.
Silmäpusseille lupaa kyytiä viimeisin pakkaus. Remascarin olen testannut ja se ei näin kuivaihoiselle käy lainkaan. Näissä on vähän sama idea, mutta huomattavasti toimivampana ainakin minulle eli tuote ei jätä kuivaa ja jauhoista fiilistä, vaan kiristää sopivasti, ei liikaa. Viiden ampullin pakkaus maksaa 5 euroa. Käyttöohjeesta (espanjaa) en löytänyt, kauanko ampulli säilyy avattuna, mutta tarvittava määrä on tosi pieni eli kerralla ampulli ei todellakaan kulu.
Kehuttu oliivivoide on vielä ostoslistalla. Sitten on laukku täynnä!

Ovatko nämä sinulle tuttuja tai osaatko suositella vielä jotain muuta?

keskiviikko 25. joulukuuta 2019

Luukut 23 ja 24

Kaikki kalenterin luukut ovat nyt auki. Mitä löytyikään viimeisistä lokeroista? Jouluaaton yllätys ei ollut kovin suuri yllätys, sillä paletti oli vilahdellut mainoksissa ja sähköposteissa, mutta se olikin ainoa, josta etukäteen vähän tiesin.


23. päivä kalenterista löytyi Kaleido Cosmetics  Astrolight 'Electric'. Kimallusta siis kehiin. Ihan nyt en ole varma siitä, mihin tätä laitetaan, mutta ilmeisesti ihan minne vaan, mihin kimallusta kaipaa. Vaikka nenänpäähän? Hintaa tälle ilmoitetaan 15e.
Jouluaaton suloinen luomiväripaletti ei ollut siis yllätys, mutta nyt pääsin tutkimaan palettia hieman lähempää. Hyvältä vaikutti ja näillä loihdin jouluisen silmämeikin. Tuote on siis Ciate Londonin Trend Edit arvoltaan 25e.
Kalenterin mukana tuli vihkonen, jossa kaikki tuotteet on esitelty.


Oliko kalenteri hintansa väärti? Mielestäni oli. Tätä myytiin 139 euron hintaan, mutta itse ostin tämän 99 euron tarjoushintaan. Itse kalenteri on laadukas ja sen voi käyttää uudelleen. Sisällön arvoksi luvattiin 440 euroa ja uskoisin, että se pitää paikkansa. Pääosa tuotteista tulee omaan käyttöön, mutta jokunen kimallus päätynee eteenpäin. Suosikkituotetta en osaa nimetä, eikä ihan ohariakaan löydy. 
Hankinko kalenterin myös ensi vuonna?  Riippuu siitä, olenko vuodessa ehtinyt nämä kaikki käyttää... joten luultavasti en. 

sunnuntai 22. joulukuuta 2019

21. ja 22. luukku

Kaksin aina kaunihimpi tai kaksi kärpästä yhdellä iskulla tai... No, kurkataanpa taas kahteen luukkuun
Hammastahnaa?  No, ei sentään, vaikka pakkaus jotenkin sellaisen ajatuksen aikaan saikin. Katsokaa vaikka:

Kyllä Glossybox on hienosti hoitanut hommansa ja aika mainiosti valinnut tuotteet kalenteriin. Ei liian arkisia, eikä useaa samantyyppistä juttua. 
Tämähän on sittenkin kosteuttava primer First Aid Beautyn Hello FAB Coconut Skin Smoothie Priming Moisturizer. Tuote on matkakokoinen (21,3g), täysikokoisen 50ml arvo on 25e.
Luukusta 22. ilmestyikin sitten tavallaan tuote, joka voisi olla aika arkipäiväinen, mutta ehkä sanalla luxury siitä tuleekin jotain hienompaa. Tyylikkäässä tuubissa käsivoidetta eli English Leaf Luxury Hand Cream 60ml eli täysikokoisena ja arvoltaan 24e.

perjantai 20. joulukuuta 2019

19. ja 20.luukku Glossyboxin joulukalenterissa

Työt on nyt tältä vuodelta ohi ja hetken hengittelyn jälkeen voi vihdoinkin aloittaa jouluvalmistelut oikein kunnolla. Onneksi joulumme on aina niin perinteinen, että varsinaiseen suunnitteluun ei kulu juurikaan aikaa. Toteutuskin on jo niin tuttu, että kaikki sujuu yleensä kohtuullisen pienellä vaivalla. Säästän siivoamisessa, mutta ruokaa pitää olla paljon ja sen täytyy olla itse tehtyä. Siitä en tingi. 
19. päivä vilahti ja yhtäkkiä onkin jo päivä 20. Tässä siis samalla kertaa molempien sisältö.

Avant skincare Pro-Intense Hyalyronic Acid Illuminating Day Cream 30ml ja theBalm Alternative Rock V2 Mini - Bare Minium olivat luukkulöydöt tällä kertaa.
Avant on merkkinä tuttu, joskin korkea hinta mietityttää. Täysikokoisena 50ml tämä maksaa 112e eli melkoinen hinta päivävoiteelle.
Poskipuna on aivan ylettömän hienossa pahvipakkauksessa ja värikin vaikuttaa juuri sopivalta. Hienot sisällöt jälleen kerran!
Enää neljä luukkua avaamatta...

keskiviikko 18. joulukuuta 2019

18/24

Glossyboxin 18. aamu tai oikeastaan nyt on jo ilta. Yllättäen toinenkin huulituote peräkkäin löytyi tämän päivän paketista. Mutta kylläpä on nätti ja mielenkiintoinen pakkaus. Luulin ensin huulipunaksi, mutta tämä onkin Icona Milanon Lip balm, joka on italialaisen merkin tuote. Ei pä tämäkään kovin tutulta kuulosta, yllätys. 
Tämä on kyllä kiva sujauttaa käsilaukkuun jo pelkän ulkonäkönsä vuoksi. Kädenselälle vähän tätä  testasin ja vaikutti oikein pehmeästi levittyvälle ja antaa myös hieman väriä. Tällainen kaunistus sopii minusta mainiosti juuri joulukalenteriin.